Tisdag.

Vaknade först kl 7 i morse av att en viss person ringde och sa god morgon, och tyckte att det var dags för mig att kliva upp från sängen. :) Men jag somnade såklart om igen och gick upp 9.30 istället. =)

Tog cykeln ner till stan för att ha körlektion men Arne kl 10.50. Idag var det parkering som gällde. Fickparkering och grejer. Ojoj, jag är ju klockren på det där ;) hehe.
Efter körlektionen gick jag och hälsade på Carro på hennes nya jobb på Bik Bok. Hon var så duktig så. =)
Gick in på jobbet sen och hämtade min lönespec. Blev lite förvånad för det var mer siffror än vad jag hade tänkt mig att få se. Underbart!! =) Efter det gick jag till Arbetsförmedlingen och fixade med lite papper.

Ikväll blir det film kväll hemma hos Emma. =)

Nu är jag lite hungrig, så ska se om mamma har något smaskens i kylen. =)

Puss och Kram ♥


Kommentarer
Postat av: Hanna

Du jag fick också min lönespec idag. :) Blev betydligt mycket mer siffor än väntat. Riktigt glad är jag! Nu ska jag ta kort. :) Puss

2007-10-23 @ 16:28:13
URL: http://hannamariajansryd.blogg.se
Postat av: Ida!

Hanna - Vad kul. man blir på sånt bra humör när det blir så ;)

2007-10-23 @ 17:09:15
URL: http://idawedell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0