Bra dag!

Idag har det varit en jätte bra dag.
Hanna ringde och sa att hon och Robin var på väg till Köping för hon skulle titta på en skinnjacka. Sen ringde hon igen och frågade om dom fick komma och hälsa på. =) Och självklart fick dom det. Hade precis diskat färdigt när hon ringde så det var jätte bra tajmat. För jag hade ett ganska så stort berg med disk. =)
När dom kom, åkte vi ner på stan och kikade lite sen åt vi mat på Pizza Planeten. De va gött de. =) Sen åkte vi till Willys och handlade lite smått och gott som vi fikade på här hemma hos mig. =) De va också gött ;)
Dom kom vid halv fyra tiden och åkte hem vid nio. Så det blev en heldag med dom små filurerna idag. =) Riktigt roligt. Länge sen jag träffade min lilla HansaPansa ♥
En riktigt bra dag med andra ord!

image85


Kommentarer
Postat av: Hanna

Älskar dig hjärtat!

2008-02-26 @ 10:08:43
URL: http://hannamariajansryd.blogg.se
Postat av: Maria

Hejsan!!! har inte kollat in va du har för dig på ett tag men.. du... nu tror jag du har glömt bort att uppdatera lite granna va!!! Hoppas ni har det juk i Sthlm...Puss å kram på dig!!!

2008-03-08 @ 21:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0