Duktiga.

Nu är det väl dags att börja skriva lite här kanske, var ju ett tag sen sist. Men men, shit happens.

Idag har jag och Carro vatit jätte duktiga, för vi har varit och tränat. =) Fy tusan vad otränad man har blivit.. Usch usch, Blev helt slut. Konditionen är ju inte på topp direkt, men det ska det bli ändring på. Nu jävlar ska det tränas !!!
Kommer väl ha en jäkla träningsverk i morgon. Hoppas på det i alla fall, så man vet att man har tagit i. Tycker faktiskt att det kan vara lite skönt med träningsverk.  =)
Fast det kanske jag inte tycker imorgon, var ju ett tag sen sist jag hade träningsverk. så jag kommer väl inte ihåg hur det känns. Hehe..
Nu ska jag hoppa in i duschen.

Puss och Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0