Fredagen..

» Då var den här fredagen snart slut då, i alla fall för min del. Ska strax ge min säng lite sällskap.
Var på stan med Carro idag. Hon skulle köpa present till Ramona som fyllde 30 idag. Grattis grattis. :) Grattis till dig också Patrik. ;)
Miray kom också ner och det var tur det, för då slapp vi gå hem i tråkvädret.. :P Vi köpte med oss lite mat hem från Express.. Kebabrulle fick det bli. Mmmm vad gott det var. Verkligen evigheter sen jag åt det. ;)
Kul att få träffa lilla Kornelea också, eller lilla och lilla, hon har ju blivit så himla stor nu. :) vad fort det går.
Hehe, Lila fick ha det väldans roligt idag, hon fick para sig med Dustin. Hehe så nu blir det snart små söta valpar där hemma. :P

Mamma kom och hämtade mig hos Carro, och sen blev det mys pys hemma hos mammsen. Räkor och vin fick det bli. Också mumma. :)

Så min dag har varit helt perfekt. =)
Nu ska jag sova lite. Natti natt..
Puss och Kram♥

(Vem är det som har kommenterat ett inlägg, och låtsats att det är min mamma som har skrivit??
Har tagit bort den kommentaren nu, men... VEM ÄR DU??  Hehe... )

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hörru du.. min brorsa fyller också år ju, så du måste ju gratta honom med ju. Haha :P

2008-02-02 @ 17:45:18
URL: http://hannamariajansryd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0