Jag fick låna en ängel.

Usch den här dagen har inte varit rolig alls.
Min älskade Sessan finns inte längre. Usch det gör ont i hela mig av att behöva säga så.
Men jag vet att du har det bättre nu hjärtat. Visst då?
Det är så himla tomt här hemma utan dig. Ser dig överallt och hör dig hela tiden :'(
Det kommer bli jätte svårt att kunna somna inatt. Då kommer inte du ligga där bredvid mig. Och du kommer inte komma och väcka mig imorgon bitti med din jätte sträva tunga i mitt ansikte.
Kommer sakna dig så mycket hjärtat.
Kommer sakna allt katthår som är överallt, som man får i munnen hela tiden. Kommer sakna att bli arg på att det ligger massa kattsand inne på toaletten som gör jätte ont att trampa på. Kommer sakna dina jätte vassa klor. Usch det finns så mycket jag kommer sakna med dig. Du lämnar ett sånt enormt stort tommrum efter dig. :'(
Men du väntar på mig där borta va? Vi kommer ses sen igen gumman.
Vila i frid nu mitt älskade hjärta. ♥

image81

image84

Jag älskar dig hjärtat.

Kommentarer
Postat av: Johanna

:(..Kramar!

2008-02-12 @ 22:34:04
Postat av: Maria

JAG TÄNKER PÅ DIG

2008-02-13 @ 09:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0