Lördag.

»God morgon, god morgon.
Skönt att vakna i tid för en gångs skull. Känns som jag har sovit bort varenda dag den här veckan.
Men gick och la mig riktigt tidigt igår. Vid 22 tiden nångång =) och så tidigt brukar jag aldrig lägga mig. Men hade en sån frukatansvärd huvudverk igår, så det var lika bra att gå och lägga sig så att det försvann.
Och nu är den borta. =)

Jag och mamma ska åka och hälsa på mormor och morfar idag. Har inte träffat dom sen juldagen, så det är ett tag sen. Och så firar dom 56 årig bröllopps dag idag. =) Grattis grattis till dom.
Så vi åker dit med en liten bukett blommor. :)

Nu ska jag surpla kaffe, sen ska jag duscha.
Ha en bra dag.
Puss och Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0