Måndag.

Herrejösses vilket underbart väder det har varit idag. :)
Var hem till Carro och Robert och tog en lång promenad med Lila. Det var riktigt härligt! =)
Dom skulle till Stockholm med Kornelea och dom hade ingen hundvakt, så då fick jag åka dit och rasta henne lite.
Så det var tur att det var sånt fint väder idag. Hoppas att det är det hela veckan nu.

Annars har jag inte gjort så mycket idag faktiskt. Har i alla fall gosat så mycket som det bara går med Sessan. ♥
Usch morgondagen vill jag verkligen inte vara med om... Det gör ont i hela mig när jag tänker på den dagen. :(
Men jag kan inte göra något åt det. Det kommer bli imorgon vara sig jag vill eller inte..
Vill hoppa över tisdagen och hoppa direkt till onsdag, för den dagen längtar jag verkligen till.. För då kommer äntligen du igen.. ♥

Kommentarer
Postat av: Johanna

Måste du avlia din kisse miss?:/..Kramar om i så fall!

2008-02-12 @ 00:10:21
Postat av: Hanna

Gumman! Jag finns hos dig. Kramar om henne jättemycket från mig. Hoppas det går bra! Älskar dig gumman!

2008-02-12 @ 11:13:43
URL: http://hannamariajansryd.blogg.se
Postat av: hej

Hej va händer???? Va händer med sessan??? tänker på dig... puss å kram

2008-02-12 @ 17:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0