Måndag.

» Ny vecka igen då.
Helgen har varit jätte bra. Fredagen har jag ju redan berättat om :) I lördags jobbade jag först. Sen på kvällen blev det party hemma hos Emma. =) Det var riktigt kul. Hade inte tänkt gå ut, men alltid när man tänker så, så blir det ju oftast utgång. Och det blev det. Satin fick det bli. Helt okej var det. Fast det var inte lika kul när jag skulle ta mig hemmåt. Det gick ingen buss, och min mobil tål inte kyla, då väljer den att sluta fungera. Så jag kunde inte ringa nån, och alla taxibilar var upptagna. Fasiken. Träffade Emil på vägen, så fick lite sällskap i alla fall, men han bor åt ett annat håll så fick ju inte sällskap hela vägen. Så då fick jag gå där i min ensamhet mitt i natten helt själv och kunde inte ringa en jävel. Hehe.
Men hem kom jag i alla fall. :)

I söndags jobbade jag, sen kom pappa och hämtade mig efter jobbet. Då åkte vi hem till mamma som bjöd på mat. =) Sen gjorde jag inte så mycket den dagen.
Idag har jag inte heller gjort så mycket. Bästaste pappsen♥ har varit här och fikat lite. Han skulle hit och fixa mammas bil. Så då kom han upp hit också. :)

Nu ska jag ta tag i disken.
Puss och Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0