Onsdag.

God morgon.
Fy helvete vilken träningsverk jag har idag... Usch usch, men det är ändå lite skönt måste jag erkänna. :)
Men men, onsdag idag, och det är härligt tycker jag. Känner på mig att den här dagen kommer bli kanon.
För jag ska åka till Skinnsberg och hälsa på Maria och Sofie idag. =) Jätte roligt. Länge sen jag var där nu. Så det är på tiden nu. Har ju inte sett hur det blev i Marias och Stefans hall ännu. Kan tänka mig att det har blivit hur fint som helst. =)
Ska snart börja göra mig iordning, sen ska jag åka. =)
Ha en bra dag. Det ska jag ha!!

Puss och Kram♥



Kommentarer
Postat av: Maria

Jätte Kul att du kom tycker jag...Synd bara att du inte kunde stanna längre..Tyckte iaf att vi hade en trevlig men sabb dag och det va kul att du äntligen kom och fick se hur vi har det nu....Hoppas det blir snart igen och kanske lite längre..Ha det bäst... Puss å kram på dig

2008-02-21 @ 18:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0