Semeldagen.

»Idag har jag varit i Kumla och hälsat på hos Borsan och Johanna. Det efterlängtade lilla hjärtat  Linnea var också där :) Jätte kul att träffa henne, så länge sen. Var där kl 9.30 ungefär och åkte hem vid 15 nångång.
Köpte semlor på vägen hem också, fast dom ska jag moffa i mig senare. Mamma kanske vill ha en också. =)
Så väntar lite med dom, för nu sitter jag och äter världens godaste glass.
Ben & Jerry - Chocolate Fudge Browne..
MMMM mummmaa, säger jag bara. =) Ibland måste man få vara lite onyttig. ;)

Jag måste börja leta ny lägenhet också... Eftersom jag bara hyr i andra hand, så ska jag vara ute i Augusti.. =/
Hoppas att jag hittar någon bara.  Även fast det känns som att det är jätte långt kvar till augusti, men det det står inte på förns den månaden snart kommer...  Så lär ju börja leta lite nu.

Ska snart åka och hämta mamma vid stationen..
Får se om hon följer med upp och äter en semla med mig. =)

Puss och Kram♥

  image78          image79
                 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åhh vad fuskigt jag vill också ha en sån glass. :)

2008-02-05 @ 17:27:54
URL: http://hannamariajansryd.blogg.se
Postat av: Johanna

Ska vara sån glass mä kakdeg godast jue;)

2008-02-05 @ 23:33:37
Postat av: Ida!

Johanna - Har inte smakat den än, men den verkar god. Fast den här är himelskt god ;)

2008-02-06 @ 01:00:35
URL: http://idawedell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0