Torsdag.

»Har varit lite dålig på att uppdatera. Har inte haft så mycket att skriva om bara.
Och det har jag inte nu heller iofs. =) men men.

Inge jobb idag heller. Börjar vänja mig nu, men såå tråkigt att gå hemma hela dagarna.
Har städat lite idag, inte så noga blev det, men plockade undan och diskade lite. Imorgon blir det att dammsuga, dammtorka och torka golven. Tror jag iaf. Om jag inte hittar på nå annat skoj att göra.

Har letat massa lägenheter idag, men finns ju inga här i Öret. Skrev in mig hos massa hyresvärdar i alla fall.
Så får hoppas att det dyker upp några lägenheter snart.

Skulle ju inte direkt tacka nej till en lägenhet här ;)
image80



Kommentarer
Postat av: Maria

tjenare!! Hoppas allt är bra med dig??? Nä ja har sett att du inte har skrivit på nån dag men det blir väl så när man inte har nå å göra och inge å skriva...Jasså det går inge bra på jobbfronten...=( detär ju tråkigt...Hoppas det blir bättre iaf...Vi får höras Ha det bäst Krameli Kram på dig....

2008-02-07 @ 20:32:05
Postat av: Ida!

Maria - Nee det ligger lite lågt på jobbfronten just nu. Men men, det löser sig nog. =)
Ja vi lär ju höras och synas snart. Hoppas allt är bra med dig i alla fall..? Kram på dig =)

2008-02-07 @ 21:08:08
URL: http://idawedell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0