Antibiotika.

Nu har jag och mamma bråkat jätte mycket med Sessan.
Hon fick sin antibiotika som inte alls var nå kul att få in i munnen. Och så håller hon på att få skabb, så det fick hon också medel mot. Och det skulle hon ha i nacken, så nu får jag inte klappa eller mysa med henne på en halvtimme. :(
Fast hon ligger mest och surar i soffan just nu. Så det ska nog inte vara några problem.
Men håll tummarna nu att hon blir bra. Hoppas hoppas...

Har verkligen jätte tråkigt..
Så nu tänkte jag duscha jätte länge, måste rensa tankarna i skallen lite..




Känns som att något är fel...?


Kommentarer
Postat av: Hanna

Japp det gick jättebra på jobbet idag, men är helt slut nu. Så jag kommer nog sova gott.
Hoppas hon blir bra snart! Håller tummarna.

2008-01-30 @ 22:41:11
URL: http://hannamariajansryd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0