Äntligen ledig.

Jaha då var det ett nytt år med nya möjligheter.
Hoppas på att 2008 blir ett bra år.
Nyårsafton blev riktigt lyckad. Satt först hemma hos Karins mamma Ami tillsamman med Karin och min mamma.
Åt jätte god mat och sen åkte jag och Karin in till stan för att titta på fyrverkerier vid slottet. Jätte fint var det och huur mycket folk som helst. Det hade varit över 10 000 personer där som tittade på alla raketer. Så det var fullt i folk.
Efter det så gick vi till Satin. =) Jag hade det huur kul som helst. Kul att träffa Karin också. Det är inte varje dag man får göra det eftersom hon bor i Göteborg.

Idag är jag ledig och det är verkligen jätte skönt. Hoppas faktiskt på att jag får vara ledig hela veckan. Men det är inte säkert det inte. Fast det skulle vara riktigt skönt.

Tänkte att jag skulle passa på och tvätta idag, men det fanns inga tvättider på hela veckan. =/
Fanns en på måndag så jag tog den. Har en massa lakan som måste tvättas, och det tar ju sån himla plats i tvättkorgen. Jag får väl gå hem till mamma annars och tvätta.

Ska åka till Kumla senare idag, hem till brorsan och Johanna. Hon har en julklapp här hemma som ligger och väntar på henne. Så den ska hon få idag. =)

Nej nu ska jag ta och dammsuga lite tror jag.

Puss och Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0