Askersund.

Har nyss kommit hem från en spännande innebandy match i Askersund, mellan Ekeby - Askersund. =)
Ekeby vann till slut. Min kära storebror avgjorde i sista sekunden. Bra jobbat!! ♥

Tvättade hela förmiddagen och halva eftermiddagen innan vi åkte på match.
Imorgon ska jag ner på stan med Carro till Hindersmässan. Usch kan tänka mig att det kommer vara tjockt med folk på stan imorgon. Löning + marknad är ingen bra kombination. Eller jo det är det väl, men fy tusan vad folk det kommer vara... :S
Sen kommer Sofie vid 17 tiden, och Karin trodde också att hon skulle komma då någon gång. =)
Jätte roligt kommer det bli.

Nu ska jag kika runt lite i cybervärlden sen blir det nog sängen skulle jag tro.

Puss och Kram♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0