Förgröömmade unge.

Vaknade för en timme sen ungefär utav att man hade en katt som ville tvätta heela mitt ansikte.
Det var inte så skönt, så då var det bara att pallra sig upp.

image52Sitter och tittar på Emil i Lönneberga just nu. Hehe. Det är ju så bra. Tittade jämt på det när jag var liten.
Jag och Maria. =P
Pippi Långstrump, Emil i Lönneberga och Magnus och Brasse, gjorde videon varm hemma i Riddarhyttan. =)

Nej nu ska jag nog ta fram dammsugarn och dammsuga lite.
Sen får vi se när kära pappsen kommer. Ska blir skönt att få upp mitt efterlängtade vitrinskåp i alla fall.

Puss och hej, leverpastej.



Kommentarer
Postat av: Maria

Haha...Ja det va tider det...Men det är kul att det går på tv:n igen så man får minnena tillbaka...Ha det bäst...
Kram kram

2008-01-07 @ 14:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0