Fredag.

Första fredagen på det här året =)
Tänkte att jag skulle sätta upp mina nya gardiner idag som jag köpte igår på Ikea. Men så blev det aldrig. Måste fålla upp dom och det orkade jag inte göra idag kände jag. Så det kanske får bli imorgon.

Skjutsade mamma till Clarion Hotel vid 17 tiden, hon skulle på after work. Sen åkte jag och hälsade på Carro. Kornelea har blivit såå stor.
Kan till och med sitta själv =) Så duktig såå ju.
Den 15:e är hon redan 6 månader. Tiden går så himla fort. Tyckte nyss att hon tryckte ut henne ju. Man hinner knappt med i svängarna.

Fy fasiken, jag har fått jätte ont i min fot.. Men det knasiga är att det gör bara ont när jag sitter still, inte när jag går på den som det borde göra tycker jag.. Vet inte vad det kan vara för ett litet virus som har drabbat min stackars fot.
Hoppas på att det försvinner snart, för det är inge skönt alls vill meddela.

Nu ringde min kära mamma och sa att hon ville bli hämtad. Så då åker jag väl och hämtar henne då =)

Puss och Kram♥

Ska försöka bli mera motiverad till att blogga. Känner att jag inte alls är det just nu.
Men det ska vi nog försöka ändra på ska ni se.

image51


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0