God natt.

Har varit hemma hos Ami och hjälpt henne att skruva ihop en soffa/säng som hon hade köpt på Ikea. Men såklart när vi hade kommit så långt att vi nästan var klara så var det en grej som fattades. Så vi kunde inte göra så mycket mer. Typiskt.
Men fick jätte god mat, och allt var jätte trevligt. =)

Imorgon ska jag iväg med Sessan till veterinären. Måste få ordning på hennes stackars mage nu. Och hoppas att dom hittar felet, så att den blir bra nångång.

Har pratat med Hanna nästan hela kvällen.
Vi pratar allt för sellan nu..  Emelie var det också länge sen jag pratade med. =/
och det är jätte tråkigt, så det måste vi styra upp tycker jag..
Saknar ju er mina älskade sessor.. ♥

Nu blir det sängen.
Puss och Godnatt.♥


image59

Älskar och Saknar så det gör ont.




Kommentarer
Postat av: Hanna

Saknar dig med gumman!

2008-01-15 @ 02:26:05
URL: http://hannamariajansryd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0