Helgen.

Helgen har varit helt underbar. =)
Maria kom hit vid 14 tiden ungefär på fredagen, då åkte vi och handlade lite mat och handlade på Systemet.
Sen kom Sofie och Karin lite senare.
Vi satt hemma hos mig och pratade en hel del och drack lite vin. Det var meningen att vi skulle åka ner till stan och äta mat på Hellas innan vi skulle bowla kl 22. Men vi blev så stressade så vi hann inte med Hellas, åt mat på Strike i stället. Jag vann bowlingen såklart. hehe ;) Riktigt roligt hade vi där.
Sen kom vi på att vi var jätte sugna på att dansa, så då gick vi till Klaras. =) Jätte, jätte kul var det.
Dansade massa till Magnus Uggla. =)

Vi vaknade ganska så sent på lördagen.
Karin åkte ner på stan för att träffa sin mamma, Maria åkte hemmåt och jag och Sofie åkte ut till Marieberg. Köpte lite kläder och fikade lite.
Vi alla tre var väldigt sega, så det tog ett tag innan vi kom igång. Men tillslut var vi igång igen. Blev Klaras igen, men herreeguud vad mycket folk. Gick knappt att röra sig där inne. Usch usch. Men vi hade kul ändå. =)
Kom inte i säng förns klockan halv sex i morse...
Så idag söndag var det jobbigt att kliva ur sängen. I alla fall för mig och Sofie. =) Karin var uppe tidigt hon och fixade frukost. =)

Men nu är helgen slut och alla har åkt hem. =(
Har haft det hur kul som helst. Tråkigt bara att vi inte tog några kort. Men ingen av oss hade någon kamera.
Men men, inget att göra åt.
Tack för den här helgen mina hjärtan ♥

Nu ska jag lägga mig och sova. Ska bli underbart skönt. =)

Puss och Godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: Maria

Som jag skrivit tidigare var det verkligen jätte kul å träffas...Det är alltid lika tråkigt att åka hem... Men som jag också skrev tidigare så får vi göra det här oftare...tycker iaf jag... Tack för en väldigt trevlig och rolig kväll, dag och natt...
Krameli kram

2008-01-28 @ 15:16:11
Postat av: Ida!

Maria - Ja, gud ja det var verkligen hur kul som helst. Klart att vi måste göra om det. Tack själv för en jätte rolig dag,kväll och natt. =) Kram på dig !!

2008-01-28 @ 15:29:46
URL: http://idawedell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0