Klättrar på väggarna.

image57Oj, nu är det jobbigt. Har varit rökfri i hela två dagarn nu. Det är verkligen ingen lätt match måste jag erkänna.
Två dagar kanske inte låter så länge, men det är länge för mig. Känns som en hel evighet.
Jag vill så gärna ha en, men jag ska inte. Ska ta mig fan klara det här. Så jävla svårt kan det väl inte vara.
Eller?
Nu är det rikitgt svårt.
Hoppas att det bara är dom här första dagarna som är som jobbigast.
Har varit i Kumla nästan hela dagen. Och då var det inte ett dugg svårt. För då hade jag ju nånting att göra hela tiden. Men kände nu när jag kom hem att det blev riktigt jobbigt. =/ Skulle så gärna vilja ha en just nu. Skulle sitta riktigt fint. Men det finns ju inte nå bra saker alls med att röka. Det är både dumt och äckligt. Så ska försöka att låta bli.
Jag vill ju sluta, så då ska jag väl klara det också.

hm, vet inte riktigt vad jag ska göra just nu.
Jag får väl gå och lägga mig eller nå, så jag inte känner röksuget.
Fast jag är inte det minsta trött, men kanske blir får jag hoppas.

Puss och Kram♥

Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha vad bra att du ser det nu då. :D

2008-01-13 @ 09:57:34
URL: http://hannamariajansryd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0