Marieberg.

Jag och mamma åkte till Ikea när hon kom hem från jobbet.
Hon skulle köpa en skohylla. Och det gjorde hon också. =)
Jag tänkte att jag skulle köpa lite ljus och sånt, men så blev det aldrig. Köpte fyra nya kuddfodral som jag tänkte lägga på sängen, och två innerkuddar.
Superfint blev det.  =)  Sen åkte vi vidare till Marieberg, för jag skulle köpa mat till Sessan. Men det blev lite mer än bara mat. Det blev lite smink, underkläder, ansiktscreme och en klösbräda till Sessan.
Jag som inte hade tänkt att handla så mycket innan löning. Men så blev det inte. Får försöka att hålla i pengarna nu då.

Det verkar lösa sig med alfakassan i alla fall.

Jobba imorgon. så kanske ska sova snart. men är inge trött alls.
Ska nog ta något att äta tror jag allt.

Puss och Kram♥




.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0