Nattinatt.

Nu har jag ätit lite fil och flingor, så nu ska jag nog sova gott får vi hoppas.

Har färgat mina ögonbryn idag också. =) Det behövdes !!!
Så det var skönt att få det gjort.
Som sagt jobba imorgon då. Ska jobba hela helgen. Det ska bli skönt. Har varit ledig alldeles för länge nu. Så tråkigt att bara vara hemma hela dagarna och inte göra nånting..

Nu ska jag ta med mig Sessan och lägga mig i sängen och kramas massa. Hon är så mysig. Hon tröstar mig när jag är ledsen. =)
Igår efter veterinären, blev det många tårar. Så det var tur att jag hade henne att kramas med.
Eller ja, det var ju p.g.a henne jag var ledsen. Men ändå.
Hoppas på att jag får behålla henne länge.. Har ju nyss fått dig så du får inte försvinna ur mitt liv än på ett bra tag.
Mitt lilla hjärta !! ♥

Nattinatt!!




Saknar dig nu.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0