Sessan.

Igår när jag stog och vek en massa tvätt hade jag balkong dörren öppen. Sen tittade jag ut och då ser jag att min lilla Sessan sitter högst uppe på balkongräcket och håller på och trillar ner. Usch fick tag i henne precis när hon var på väg ner. Usch fy faan vad rädd jag blev. Tänk om hon hade ramlat ut. Och jag som bor högst upp också. Jag blev så rädd så jag nästan började gråta.
Så nu vågar jag inte ha min balkong dörr öppen nå mera. Usch usch usch.
Hon är ju så liten och smal så hon hade säkert dött eller nå om jag inte hade fått tag i henne. Eller ja, det sägs ju att katter har 9 liv, men ändå.. Kattskrälle ♥

image55


Idag har jag inte gjort ett smack.
Så jag tänkte hoppa in i duschen nu, sen ska jag gå till konsum och handla lite.

Puss och Kram ♥

Kommentarer
Postat av: Hanna

Oj shit! Vilken tur att du hann se det!

2008-01-08 @ 18:53:23
URL: http://hannamariajansryd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0