Slut i rutan..

Då var det söndag och slut på den här veckan då.

I lördags jobbade jag. Och det var riktigt stressigt faktiskt. Hade jag inte räknat med.
Efter jobbet kom Emma hit till mig. Sen åkte vi och handlade lite på Maxi. Vi var hemma hela kvällen, tittade lite på  tv bara.
Idag har jag jobbat. Det gick helt okej, men det är ganska så tråkigt att jobba söndagar, för då jobbar jag själv. Det blir lite långtråkigt.
Fast det är ju bra betalt.
När jag kom hem från jobbet var Emma fortfarande kvar. =)
Hon skulle hem till Elli så då skjutsade jag dit henne. Jag följde med upp en sväng och drack te och snackade lite strunt. Carro var också där. =)
Väldans trevligt!

Nu ska jag sova så att det blir måndag nångång.. =)

Puss och Godnatt♥

Kommentarer
Postat av: Johanna

Varför vill du ha måndag?..Så tråkigt ju;)

2008-01-21 @ 00:17:59
Postat av: Ida!

Johanna - Hehe, för att jag tror att den här dagen kommer bli super bra ;)

2008-01-21 @ 11:50:15
URL: http://idawedell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0