Söka jobb.

Har nyss kommit hem från mamma. Var där och sökte jobb. =)
Så nu är det bara att vänta och se om man får det bara. Hoppas hoppas. Men jag har väl som vanligt sån otur att jag inte kommer få det. Men det visar sig.

Annars har jag faktiskt inte gjort nånting idag. Åkte en sväng till Maxi och handlade lite.
Köpte en ny lite leksaksråtta till Sessan. Den gamla var helt trasig, så hon blev jätte glad nu när hon fick ny.
Hon går runt och bär på den hela tiden. =)

Nu ska jag nog ladda ner lite musik, men vet inte vad riktigt. Alicia Keys Album tror jag nog. Vi ska ju snart iväg på henne, så måste ju kunna några låtar innan man åker dit =)

Kanske skriver nå mer sen.

Puss och Kram♥

image56

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0