Sov tajm.

Har varit hemma hos mamma idag och ätit mat och druckit lite vin. =)
Jätte trevligt var det. Vi kollade på hockey, final mellan Sverige - Canada. Blev riktigt spännande på slutet men tyvärr så förlorade dom ju. Men bra jobbat ändå att komma tvåa. =)

Tänkte gå och sova nu faktiskt.
Imorgon kommer pappa hit, måste få upp mitt vitrinskåp som jag fick i julklapp. Men det står fortfarnade hemma hos mamma och det är huur tungt som helst. Så pappa får komma hit med sina muskler och hjälpa till =)
Länge sen jag träffade pappsen nu också, så det ska bli kul att han kommer. ♥

Min HansaPansa har namnsdag idag. =)
Så grattis på din dag gumman. ♥

Nej sova var det ja.

Natti natt. ♥

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tack min gumma! :):)

2008-01-06 @ 13:26:13
URL: http://hannamariajansryd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0