Time to sleep.

Ja, då var denna dag avklarad.
Det var en helt okej jobbdag idag, Ganska så lugnt. Fast det fanns en del att göra ändå.
Mamma kom och hämtade mig efter jobbet. Sen satt vi hemma hos henne och åt räkor och drack vin. =)
Det var jäätte gott och mysigt vill jag lova. ♥
Kollade på Let´s dance =) Usch jag gillar verkligen inte han Uffe.. Fy tusan vad han ser äcklig ut. Ser sjuk ut på något konstigt sätt. Tyckte faktiskt att han var lite gullig när han var tjock och hade Söndagsöppet. Men nu när han är så där smal så ser det bara fel ut. Stackarn. Han åkte ur i alla fall, och tur var väl det måste jag få säga.

Gick hem sen och tittade på P3 Guld. =)
Robyn sjöng och Petter, och Winnerbäck fick pris.. Kunde inte bli bättre med andra ord. ♥
Och så var det såklart mycket mer som var bra!
Jag gillar P3. =)

Nu ska jag kasta mig i sängen. Ska jobba imorgon. 11-16, sen kommer Emma hem och ska leka med mig ♥
Funny bunny! Länge sen vi sågs nu ju..

Puss och Godnatt

/ Ida vill att det ska bli måndag nu !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0