Torsdag.

God morgon.

Jag har faktiskt varit vaken ett tag. Vaknade kl sju nångång och då var jag jätte pigg och kunde inte somna om. Så jag låg i sängen och tittade lite på tv och så.
Pratade lite med Carro också, och jag hinner inte gå på stan idag. Måste tvätta en massa.
Så ska gå på stan imorgon med henne istället.

Imorgon kommer Sofie hit också. =) Karin kommer också, och hoppas verkligen att Maria kommer. Skulle ju vara såå himla kul.
Sofie kommer imorgon i alla fall, det är en sak som är säkert. Karin kommer också imorgon, men vet inte vilken tid än. Jag och Sofie ska i alla fall bowla, så hoppas Karin kommer innan kl 22 så att hon också kan vara med och bowla. =)

Nej nu ska jag hoppa in i duschen.
Sen ska jag börja tvätta.

Puss och Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0