Torsdag.

Hej hej :)
Har inte gjort så mycket idag. Har försökt att ringa och höra hur det går med det jobbet som jag sökte, men antingen är det upptaget, eller så är det en röst som säger ; "den du söker, återkommer kl 13.15" Och så ringer man igen den tiden, men då är det en ny tid som dom återkommer på.. Knepigt du.. Men men. Ska ringa igen 15.30. Hoppas dom svarar då.
Blir så trött...

Ska åka till Ikea med mamma snart. Och så måste jag in till Marieberg till Gina Tricot. För jeansen som jag köpte i lördags, gick sönder IGÅR??? Fyra dagar höll dom. Bra där (?) Neej.

Hejdå...




Men herregud vad trött jag blir.
Nu ringde jag igen, och då skulle dom inte komma tillbaka på hela dagen.. ????
; "den du söker, åter kommer den 1/2"
Herreguud.


image75

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0