Tvätta.

Pappa kom hit i morse och fixade så att jag fick en lampa i mitt nya fina vitrinskåp.
Så nu lyser det så fint så.
Sen har jag faktisk inte gjort så mycket mer. Gick till konsum och handlade lite och där träffade jag på mammsen. =)
Hon följde med mig hem, hon ville se hur det blev med skåpet och så drack vi lite te och åt lite mackor. =)

Nu håller jag på och tvättar för fulla muggar. Inte så där jätte roligt måste jag säga. Fullt i lakan och skit som tar sån jäkla plats, så skönt att få det gjort i alla fall.

Sitter och kollar på Mannen som talar med hundar. =)
Heelt sjukt vad duktig han är med hundar. Fattar inte. Hehe gillar det programmet, och nu såg jag att det var dubbelavsnitt också. yees. ;)

Så nu ska jag kika lite på det, sen ner till tvättstugan igen.

Puss och Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0