Världens bästa helg.

Dåligt med uppdatering nu på sista tiden, jag vet. Men tycker inte det är så kul att blogga längre. Så kan det vara.

Min helg har i alla fall varit hur bra som helst!! Helt underabar har den varit...
I torsdags åkte jag till Västerås hem till mina älsklingar Hanna och Emelie. ♥ Vi gjorde inte så mycket just den dagen, förutom att vi var och hälsade på världens sötaste lilla hund Texas, som deras föräldrar nyss har skaffat sig.
Herregud, jag har inte sett nå sötare än den lilla krabaten. =)
På fredagen gick vi på stan och shoppade, sen åkte vi hem och käkade och sen var det bara att börja korka upp, för folket var på ingång. Förfestade hemma hos H och E sen åkte vi ner till stan för att gå på Ken som spelade på Pluto.
Rikitgt roligt hade vi. Länge sen jag hade sådär kul. =)

På lördagen var vi lite sega. Men det gick över ganska snabbt, för vi skulle ju till Stockholm för att gå på ALICIA KEYS!!!! Herrejösses vilken röst hon hade. Fick verkligen gåshud när hon sjöng. Huuuur bra som helst var hon!!
Hotellet som vi bodde på låg precis vid Hovet. Det satt t.o.m. ihop med globen. Så i morse när vi åt frukost så satt vi inne i globen och åt. Inte varje dag man äter frukost i globen  =) Jätte fint hotell var det iaf. Och jätte nära. Så det kunde inte bli bättre. =)

TACK TACK TACK  Hanna och Emelie för en kanon helg. Kunde inte få en bättre födelsedagspresent än den här helgen. =) Älskar er mina hjärtan ♥

image87
♥♥

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tack gumman! Jag saknar saknar saknar saknar dig huuuuur mycket som helst. Har tänkt på dig hela dagen idag. Puss&Kram!

2008-04-17 @ 23:02:41
URL: http://hannamariajansryd.blogg.se
Postat av: Sandra

Heej

Ja visst är han söt =)

Hoppas man får se kort på lilla Liam sen =)

Haft en bra midsommar?

Många kramar från oss

2008-06-21 @ 16:38:49
URL: http://sandrakristofer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0